tirsdag den 28. maj 2013

12 firkløvere - Nu kan det kun gå den rigtige vej

En firkløver siger man har lykkebringende egenskaber. I dag kom en skøn kvinde, jeg er beriget med at ha' i min nærhed, med ikke mindre end 12 firkløvere...



Nu står de på mit kontor, hvor der er allermest brug for dem og deres lykke.


Selvom jeg ikke er overtroisk og selvom jeg godt ved, at disse små skønne vidundre ikke kan gøre hverken fra eller til, så vidner de om en kærlig tanke fra en kvinde med et stort, varmt hjerte som jeg holder så utroligt meget af...
Med det i baghovedet, så er livet sgu ikke så tosset endda :o)

13 kommentarer:

  1. Min yngste har også haft øje for det med firkløver.
    Hun samlede på et tidspunkt som 4 årig 20 firkløvere. Dem laminerede vi rundt om to billeder af hende . Billederne viste hende i gang med at samle dem.
    Inden dine bliver for slatne så pres dem og brug dem på breve eller andet kreativt sjov :-)

    SvarSlet
  2. Et par firkløvere eller 12 kan man altid bruge ..

    SvarSlet
  3. 12 firkløvere gør det! Det er jeg sikker på! Kh Charlotte

    SvarSlet
  4. Den største lykke i firkløverne er vist, at du har et menneske i din nærhed, som på den fine måde, tænker på dig og ønsker dig noget godt, når det hele er lidt op af bakke :-)

    SvarSlet
  5. ... det de små ting! <3

    SvarSlet
  6. Hvor er det dejligt med folk omkring sig der tænker på én..... Jeg tror på de gør en forskel og bringer lykke. Man skal bare tro på dem.
    Knus Susan

    SvarSlet
  7. Det må da betyde held og lykke ...:-)

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlet
  8. man kan aldrig vide...! : )

    SvarSlet
  9. Har også lige læst dit forrige indlæg og tænker .. der er nok en mening med alt, måske også at det lige var dig der fik firekløverne ;O) Pøj pøj

    Mona

    SvarSlet
  10. Held og lykke er også at vide og mærke andre tænker på en - fin gestus fra denne kærlige kvinde :)

    SvarSlet
  11. Fantastisk sød tanke - håber de bringer dig en masse held og lykke - troen på det kan i h ert fald føre en langt ;)

    SvarSlet
  12. Tak alle sammen <3

    Jeg håber og tror...
    ...mens jeg sender kærlige tanker retur til alle jer og de mennesker jeg har i min nærhed.

    Kæmpe kram fra mig <3

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...