fredag den 6. september 2013

Hæklede græskar og første køkkenhylder på plads

Selvom jeg absolut ikke bryder mig om det, må jeg indrømme at efteråret er på vej med hastige skridt. Og jeg bryder mig for den sags skyld heller ikke om orange og gul, så græskarerne her blev hvide, men sådan er det heldigvis med egne kreationer. Man kan lave det i lige den farve man lyster :o)


Opskriften fandt jeg HER . Sprang over de sidste linier på stilken, da jeg synes de kom til at minde for meget om tomater.


Køkkenet trækker lidt i langdrag, men (i følge min mand) er det vigtigste nu kommet på plads: Kaffen :o)

De andre hylder var ellers færdige, men da jeg skulle hænge dem op, synes jeg de fyldte for meget. Nu har de fået en tur med saven og skal have lidt reperationsmaling, inden de også kommer på plads.
Det køkken ender med at blive en langtrukken historie... Men kaffen - den er der styr på ;o)



5 kommentarer:

  1. Helt enig, hvis man skal lede for længe efter kaffen, giver indretningen ikke mening;)
    Det ser super fint ud, det I har sat op indtil nu.

    God weekend, kh. Stine:9

    SvarSlet
  2. hvor er det bare sødt med skiltet. Genialt og sandt ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. hov jeg kom til at skrive under det forkerte indlæg ;D....jeg er nu også lidt træt, men måtte jo lige kigge forbi hos dig :-).
      De hæklede græskar er såååå fine. Jeg er heller ikke så meget til det gule og orange, men det sniger sig alligevel ind i en meget kort periode.

      Slet
  3. Hvor er dine hæklede græskar dog flotte :-)
    Det er sjovt som man kan havde det med farver. Jeg er normalt ikke særlig vild med gule og orange blomster, men om foråret og efteråret har jeg lige som "brug" for dem inc. de smukke orange Græskar. Så jeg er gået i tænkeboks for hvordan efterårets udendørs dekorationer skal se ud.
    Men indendørs kunne jeg godt tænke mig at forsøge mig med de smukke hæklede græskar.... hvis jeg altså kan finde ud af dem.
    Tak for go´ inspiration.
    Knus Marianne.
    ps. Hvor bliver dit køkken dog smukt, jeg er totalt vild med alle de gamle ting du kan diske op med :-D

    SvarSlet
  4. Sikke meget der er sket i dit liv siden jeg sidst har været på besøg :)
    Jeg er også igang med græskar, ender dog som regel med at forærer de fleste væk :)

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...